Płatności i faktury

Dowiedz się, jak opłacić dostęp, pobrać fakturę i rozwiązać problemy z płatnościami.

Jak dokonać płatności za kurs ?

Rozwijanie klinicznego rozumowania i podejmowania decyzji poprzez analizę realistycznych, dobrze zdefiniowanych przypadków. Celem jest zastosowanie wiedzy w praktyce, rozpoznawanie wzorców objawowych, podejmowanie decyzji diagnostyczno-terapeutycznych oraz praca zespołowa.


Forma: Uczestnicy omawiają przypadek kliniczny w różnym kontekście, perspektywie czasowej - prezentacja objawów, historia choroby, wyniki badań, opcje leczenia. Po każdym etapie uczestnicy analizują dane i odpowiadają na pytania kliniczne.

Zastosowanie: Metoda przeznaczona głównie do nauczania w sytuacjach wymagających zastosowania już posiadanej wiedzy. 

Rola prowadzącego: Prowadzący pełni rolę moderatora i/lub motywującą – nie podaje gotowych odpowiedzi, lecz naprowadza pytaniami, dba o jakość dyskusji, prowokuje do krytycznego myślenia i porównywania możliwych decyzji klinicznych.

Efekty dydaktyczne: Rozwój umiejętności klinicznego rozumowania, podejmowania decyzji w oparciu o dane, myślenia przyczynowo-skutkowego, współpracy w grupie i oceny konsekwencji różnych opcji terapeutycznych.

Jak dokonać płatności za subskrypcję ?

Rozwijanie klinicznego rozumowania i podejmowania decyzji poprzez analizę realistycznych, dobrze zdefiniowanych przypadków. Celem jest zastosowanie wiedzy w praktyce, rozpoznawanie wzorców objawowych, podejmowanie decyzji diagnostyczno-terapeutycznych oraz praca zespołowa.

Forma: Uczestnicy omawiają przypadek kliniczny w różnym kontekście, perspektywie czasowej - prezentacja objawów, historia choroby, wyniki badań, opcje leczenia. Po każdym etapie uczestnicy analizują dane i odpowiadają na pytania kliniczne.

Zastosowanie: Metoda przeznaczona głównie do nauczania w sytuacjach wymagających zastosowania już posiadanej wiedzy. 

Rola prowadzącego: Prowadzący pełni rolę moderatora i/lub motywującą – nie podaje gotowych odpowiedzi, lecz naprowadza pytaniami, dba o jakość dyskusji, prowokuje do krytycznego myślenia i porównywania możliwych decyzji klinicznych.

Efekty dydaktyczne: Rozwój umiejętności klinicznego rozumowania, podejmowania decyzji w oparciu o dane, myślenia przyczynowo-skutkowego, współpracy w grupie i oceny konsekwencji różnych opcji terapeutycznych.

Kiedy i jak otrzymasz fakturę ?

Rozwijanie klinicznego rozumowania i podejmowania decyzji poprzez analizę realistycznych, dobrze zdefiniowanych przypadków. Celem jest zastosowanie wiedzy w praktyce, rozpoznawanie wzorców objawowych, podejmowanie decyzji diagnostyczno-terapeutycznych oraz praca zespołowa.


Forma: Uczestnicy omawiają przypadek kliniczny w różnym kontekście, perspektywie czasowej - prezentacja objawów, historia choroby, wyniki badań, opcje leczenia. Po każdym etapie uczestnicy analizują dane i odpowiadają na pytania kliniczne.

Zastosowanie: Metoda przeznaczona głównie do nauczania w sytuacjach wymagających zastosowania już posiadanej wiedzy. 

Rola prowadzącego: Prowadzący pełni rolę moderatora i/lub motywującą – nie podaje gotowych odpowiedzi, lecz naprowadza pytaniami, dba o jakość dyskusji, prowokuje do krytycznego myślenia i porównywania możliwych decyzji klinicznych.

Efekty dydaktyczne: Rozwój umiejętności klinicznego rozumowania, podejmowania decyzji w oparciu o dane, myślenia przyczynowo-skutkowego, współpracy w grupie i oceny konsekwencji różnych opcji terapeutycznych.

Gdzie podać dane do faktury ?

Rozwijanie klinicznego rozumowania i podejmowania decyzji poprzez analizę realistycznych, dobrze zdefiniowanych przypadków. Celem jest zastosowanie wiedzy w praktyce, rozpoznawanie wzorców objawowych, podejmowanie decyzji diagnostyczno-terapeutycznych oraz praca zespołowa.

Forma: Uczestnicy omawiają przypadek kliniczny w różnym kontekście, perspektywie czasowej - prezentacja objawów, historia choroby, wyniki badań, opcje leczenia. Po każdym etapie uczestnicy analizują dane i odpowiadają na pytania kliniczne.

Zastosowanie: Metoda przeznaczona głównie do nauczania w sytuacjach wymagających zastosowania już posiadanej wiedzy. 

Rola prowadzącego: Prowadzący pełni rolę moderatora i/lub motywującą – nie podaje gotowych odpowiedzi, lecz naprowadza pytaniami, dba o jakość dyskusji, prowokuje do krytycznego myślenia i porównywania możliwych decyzji klinicznych.

Efekty dydaktyczne: Rozwój umiejętności klinicznego rozumowania, podejmowania decyzji w oparciu o dane, myślenia przyczynowo-skutkowego, współpracy w grupie i oceny konsekwencji różnych opcji terapeutycznych.

Platforma

Dla kogo ?
Co zyskasz dołączając ?
Elementy i funkcje

Komunikacja

Rodzaje kursów

Cloud & Community

Coworking & Mentoring

Hybrid

Pomoc

Badanie kliniczne

Kinezyterapia

Terapia manualna


Kontakt

Dla kogo ?
Co zyskasz dołączając ?
Elementy i funkcje

Komunikacja

Platforma

Dla kogo ?
Co zyskasz dołączając ?
Elementy i funkcje

Komunikacja

Rodzaje kursów

Cloud & Community

Coworking & Mentoring

Hybrid

Pomoc

Badanie kliniczne

Kinezyterapia

Terapia manualna


Kontakt

Dla kogo ?
Co zyskasz dołączając ?
Elementy i funkcje

Komunikacja

Platforma

Dla kogo ?
Co zyskasz dołączając ?
Elementy i funkcje

Komunikacja

Rodzaje kursów

Cloud & Community

Coworking & Mentoring

Hybrid

Pomoc

Badanie kliniczne

Kinezyterapia

Terapia manualna


Kontakt

Dla kogo ?
Co zyskasz dołączając ?
Elementy i funkcje

Komunikacja