Subskrypcja
Dowiedz się, jak opłacić dostęp, pobrać fakturę i rozwiązać problemy z płatnościami.
Pokaż zapisy "Regulaminu"
Jak dokonać płatności za kurs ?
Jak dokonać płatności za subskrypcję ?
Kiedy i jak otrzymasz fakturę ?
Gdzie podać dane do faktury ?
Jak dokonać płatności za kurs ?
Rozwijanie klinicznego rozumowania i podejmowania decyzji poprzez analizę realistycznych, dobrze zdefiniowanych przypadków. Celem jest zastosowanie wiedzy w praktyce, rozpoznawanie wzorców objawowych, podejmowanie decyzji diagnostyczno-terapeutycznych oraz praca zespołowa.
Forma: Uczestnicy omawiają przypadek kliniczny w różnym kontekście, perspektywie czasowej - prezentacja objawów, historia choroby, wyniki badań, opcje leczenia. Po każdym etapie uczestnicy analizują dane i odpowiadają na pytania kliniczne.
Zastosowanie: Metoda przeznaczona głównie do nauczania w sytuacjach wymagających zastosowania już posiadanej wiedzy.
Rola prowadzącego: Prowadzący pełni rolę moderatora i/lub motywującą – nie podaje gotowych odpowiedzi, lecz naprowadza pytaniami, dba o jakość dyskusji, prowokuje do krytycznego myślenia i porównywania możliwych decyzji klinicznych.
Efekty dydaktyczne: Rozwój umiejętności klinicznego rozumowania, podejmowania decyzji w oparciu o dane, myślenia przyczynowo-skutkowego, współpracy w grupie i oceny konsekwencji różnych opcji terapeutycznych.
Jak dokonać płatności za subskrypcję ?
Rozwijanie klinicznego rozumowania i podejmowania decyzji poprzez analizę realistycznych, dobrze zdefiniowanych przypadków. Celem jest zastosowanie wiedzy w praktyce, rozpoznawanie wzorców objawowych, podejmowanie decyzji diagnostyczno-terapeutycznych oraz praca zespołowa.
Forma: Uczestnicy omawiają przypadek kliniczny w różnym kontekście, perspektywie czasowej - prezentacja objawów, historia choroby, wyniki badań, opcje leczenia. Po każdym etapie uczestnicy analizują dane i odpowiadają na pytania kliniczne.
Zastosowanie: Metoda przeznaczona głównie do nauczania w sytuacjach wymagających zastosowania już posiadanej wiedzy.
Rola prowadzącego: Prowadzący pełni rolę moderatora i/lub motywującą – nie podaje gotowych odpowiedzi, lecz naprowadza pytaniami, dba o jakość dyskusji, prowokuje do krytycznego myślenia i porównywania możliwych decyzji klinicznych.
Efekty dydaktyczne: Rozwój umiejętności klinicznego rozumowania, podejmowania decyzji w oparciu o dane, myślenia przyczynowo-skutkowego, współpracy w grupie i oceny konsekwencji różnych opcji terapeutycznych.
Kiedy i jak otrzymasz fakturę ?
Rozwijanie klinicznego rozumowania i podejmowania decyzji poprzez analizę realistycznych, dobrze zdefiniowanych przypadków. Celem jest zastosowanie wiedzy w praktyce, rozpoznawanie wzorców objawowych, podejmowanie decyzji diagnostyczno-terapeutycznych oraz praca zespołowa.
Forma: Uczestnicy omawiają przypadek kliniczny w różnym kontekście, perspektywie czasowej - prezentacja objawów, historia choroby, wyniki badań, opcje leczenia. Po każdym etapie uczestnicy analizują dane i odpowiadają na pytania kliniczne.
Zastosowanie: Metoda przeznaczona głównie do nauczania w sytuacjach wymagających zastosowania już posiadanej wiedzy.
Rola prowadzącego: Prowadzący pełni rolę moderatora i/lub motywującą – nie podaje gotowych odpowiedzi, lecz naprowadza pytaniami, dba o jakość dyskusji, prowokuje do krytycznego myślenia i porównywania możliwych decyzji klinicznych.
Efekty dydaktyczne: Rozwój umiejętności klinicznego rozumowania, podejmowania decyzji w oparciu o dane, myślenia przyczynowo-skutkowego, współpracy w grupie i oceny konsekwencji różnych opcji terapeutycznych.
Gdzie podać dane do faktury ?
Rozwijanie klinicznego rozumowania i podejmowania decyzji poprzez analizę realistycznych, dobrze zdefiniowanych przypadków. Celem jest zastosowanie wiedzy w praktyce, rozpoznawanie wzorców objawowych, podejmowanie decyzji diagnostyczno-terapeutycznych oraz praca zespołowa.
Forma: Uczestnicy omawiają przypadek kliniczny w różnym kontekście, perspektywie czasowej - prezentacja objawów, historia choroby, wyniki badań, opcje leczenia. Po każdym etapie uczestnicy analizują dane i odpowiadają na pytania kliniczne.
Zastosowanie: Metoda przeznaczona głównie do nauczania w sytuacjach wymagających zastosowania już posiadanej wiedzy.
Rola prowadzącego: Prowadzący pełni rolę moderatora i/lub motywującą – nie podaje gotowych odpowiedzi, lecz naprowadza pytaniami, dba o jakość dyskusji, prowokuje do krytycznego myślenia i porównywania możliwych decyzji klinicznych.
Efekty dydaktyczne: Rozwój umiejętności klinicznego rozumowania, podejmowania decyzji w oparciu o dane, myślenia przyczynowo-skutkowego, współpracy w grupie i oceny konsekwencji różnych opcji terapeutycznych.
